Paulina Julia Łoś

Współwłaścicielka marki Klekko, gdzie pełni funkcje projektantki, menadżerki, graficzki, specjalistki ds. marketingu i jeszcze kilka innych. Jej historia zaskakuje: Julia ukończyła studia architektoniczne na Politechnice Poznańskiej, ale z sukcesem zajęła się modą.

Aktualnie studentka wzornictwa zaangażowana w tematy budownictwa naturalnego i edukacji alternatywnej.

Klekko to marka założona przez Paulinę Julię Łoś i Joannę Krawczyk. Rozpoczęły swoją działalność po skończeniu studiów na Politechnice Poznańskiej i otrzymaniu dotacji z programu operacyjnego ‘Kapitał ludzki’.

Klekko łączy awangardę ze swobodnym, sportowym stylem, skupiając się jednocześnie na zdecydowanej i kompletnej sylwetce. Projektantki stworzyły cztery kolekcje, z których ostatnia, AW16 ‘Underline’, była prezentowana na Festiwalu FASHIONCLASH w Maastricht, a zdjęcia z pokazu ukazały się między innymi na portalu Vogue Italia. Klekko było również pokazywane na konferencji ORIGIN PASSION AND BELIEFS (Vicenza), jako jedna ze stu marek modowych wybranych wśród 15 tysięcy przez portal NOTJUSTALABEL.

Projekty oraz wywiady z projektantkami pojawiły się na wielu portalach internetowych polskich i zagranicznych, a także były drukowane w kilku magazynach, m.in. w ECLECTIC MAGAZINE z Paryża, czy CATALOG Magazine z Singapuru. Odzież Klekko jest dostępna w butikach stacjonarnych i sklepach internetowych we Włoszech, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Polsce i Korei Południowej.